Často kladené otázky

DOPRAVA

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

  • Zboží Vám bude dodáno na Vámi zvolenou adresu v Česku nebo Slovensku prostřednictvím společnosti DPD.
  • Zboží si můžete nechat také doručit do podacího a výdejního místa společnosti DPD v Česku, tzv. DPD Pickup. Zaslání na výdejnu na Slovensko zatím není možné.  Seznam provozoven naleznete zde
  • Osobní vyzvednutí zboží v naší provozovně CZECH KÖNIG, Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové, pondělí až pátek, 8 - 16 hod, tel. 776 003 059

Kolik zaplatím za přepravu?

  • Cena přepravy na adresu je 128,- Kč s DPH pro Česko a 252,- Kč s DPH na Slovensko (cena bude přepočítána na EUR dle akltuálního kurzu, cca. 9,80 EUR). Při nákupu na 3000,- Kč je přeprava zdarma.
  • Cena přepravy na výdejní místo DPD Pickup je 78,- Kč s DPH pro Česko, zaslání na výdejnu na Slovensko zatím není možné.
  • Při objednávce nad 3000,- Kč s DPH, pro Slovensko cca. 118 EUR je přeprava zboží zdarma.
  • Zdarma při osobním vyzvednutí v naší provozovně CZECH KÖNIG, Dřevařská 491, 500 03 Hradc Králové, pondělí až pátek, 8 - 16 hod, tel. 776 003 059. Pozor, platit lze pouze hotově!

Kdy mi bude zboží dodáno?

  • Zboží je standardně doručeno do 2 pracovních dnů v ČR a do 4 pracovních dnů na Slovensko od přijetí objednávky, pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak. Potvrzenjí o odeslání zboží obržíte e-mailem.
  • Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte na svůj telefón SMS zprávu o času doručení zásilky.

Co mám dělat, když v době doručení nebudu doma?

  • Pokud Vás kurýr nezastihne doma při prvním pokusu o doručení, bude zásilka automaticky doručována následující pracovní den. Po druhém neúspěšném pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližším podacím a výdejním místě společnosti DPD.
  • Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti DPD zde

PLATBA

Jaké jsou možnosti platby?

  • Zboží na doručovací adresu je placeno dobírkou, tedy za zboží zaplatíte až při jeho převzentí řidiči přepravní služby. v hotovosti v v ČR a v EUR na Slovensku nebo platební kartou v ČR i SK. 
  • Zboží na výdejní místo DPD Pickup je placeno dobírkou, tedy za zboží zaplatíte při jeho převzení na výdejmím místě. Platba je možná pouze v hotovosti!
  • Při osobním vyzvednutím zboží na naší provozovně v Hradci Králové lze zboží zaplatit pouze v hotovosti!

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Je zboží opravu na skladě?

  • Jsme výhradní dovozci a většinu zboží nabízeného v e-shopu máme na našem skladě v České republice na naší provozovně v Hradci Králové. Zde si můžete toto zboží i osobně vyzvednout.
  • V případě, že bude např. zboží momentálně vyprodané, tak Vás budeme informovat o nejbližsím termínu dodání.

NEVÍM SI RADY S VÝBĚREM

Nevím jakými výrobky odstanit poškození.

  • Pokud si nejste jisti, zda zvolený výrobek je vhodný pro odstranění Vašeho poškození, tak nás kontaktujte na e-mailu: info@czech-konig.com, popište své poškození a nejlépe připojte foto poškození. Rádi Vám obratem poradíme s výběrem.

Nevím jaký odstín výrobku zvolit.

  • Pokud si nejste jisti jaký barevný odstín výrobku je vhodný pro odstranění Vašeho poškození, tak nás kontaktujte na e-mailu: info@czech-konig.com a nejlépe připojte foto poškození, případně název odstínu Vašeho předmětu, např. sněhová bílá, dub selský atd. Rádi Vám obratem poradíme s výběrem správného odstínu.

Obchodní podmínky

 1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.udrozovanydomov.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, a že s nimi souhlasí.

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.udrzovanydomov.cz je společnost CZECH KÖNIG, s.r.o., sídlem Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové, IČO: 26011131, DIČ.: CZ26011131, zapsaná do obchodního rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové oddíl C, vložka 19984.

Místem plnění ze všech smluvních vztahů je Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové a v případě osobního odběru odběrní místo prodávajícího Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové.

Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

2. Vymezení pojmů

  • Spotřebitelská smlouva– smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
  • Spotřebitel– je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
  • Kupující, který není spotřebitel– je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

3. Uzavření kupní smlouvy

Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.udrzovanydomov.cz odeslaná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.

Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu. Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem.

V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží.

Vyloučení odchylky ve smyslu ustanovení § 1732 odst. 3 NOZ se vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.

4. Odstoupení spotřebitele od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, společnost CZECH KÖNIG, s.r.o., se sídlem Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové IČO: 26011131, DIČ.: CZ26011131, zapsaná do obchodního rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 19984, adresu sídla společnosti, nebo e-mail: info@czech-konig.com formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).

Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel. Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím nevzniknou spotřebiteli další náklady. Platbu vrátí prodávající až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět nebo je předat na adrese sídla společnosti, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu  zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

  • a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • d) o dodávce zboží, které bylo upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, (např. podlahové krytiny v rolích upravené na míru, rolety vyrobené na míru,
  • e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, prodávající uplatní náhradu škody, spotřebitel souhlasí s úhradou neúplného, poškozeného či viditelně opotřebeného zboží v plné výši.

5. Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od smlouvy

V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.

6. Doprava

Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího.

7. Platební podmínky

  • Dobírka - peníze za zboží platí kupující až při převzetí zboží řidiči.
  • Hotově (osobní odběr) - zboží zaplatí kupující v hotovosti při převzetí zboží na pobočce prodávajícího, a to po potvrzení SMS nebo e-mailem ze strany prodávajícího, že zboží je na pobočce připraveno skladem.
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

8. Práva z vadného plnění

Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  • a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  • b) na odstranění vady opravou věci,
  • c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
  • d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  • a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
  • b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
  • c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
  • d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese:

Pro zaslání a osobní doručení zboží: CZECH KÖNIG, s.r.o., se sídlem Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové. 

9. Práva z vadného plnění a záruka za jakost v případě kupujícího, který je spotřebitelem

Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

  • a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese:

Pro zaslání a osobní doručení zboží: CZECH KÖNIG, s.r.o., se sídlem Dřevařská 491, 500 03 Hradec Králové

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

10. Řešení spotřebitelských sporů mimosoudní cestou tzv. ADR – Alternative Dispute Resolution

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 11. Záruka za jakost v případě kupujícího, který není spotřebitelem

Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě řídí občanským zákoníkem.

12. Ceny a platnost nabídky

Všechny ceny jsou uvedeny s DPH, která je platná v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy popř. do odeslání zboží změní, je kupující s přihlédnutím k druhu platby zvolené kupujícím povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. prodávající neprodleně zašle kupujícímu e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit kupujícímu přeplatek kupní ceny. Součástí dodávky zboží je řádný daňový doklad. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.

14. Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Po uskutečnění objednávky, bude předán e-mail zákazníka, jméno, adresa, telefonní číslo přepravní společnosti General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. IČ: 26087961, Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava potřebné k identifikaci objednávky, přepravě a doručení zásilky, s čímž kupující výslovně souhlasí. V případě volby doručení zboží přes Českou poštu bude předáno jméno, adresa společnosti Česká pošta s.p., sídlo: Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1, IČO 47114983, s čímž kupující výslovně souhlasí.

15. Závěrečné ujednání

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění samotné objednávky nese kupující. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2016.